مجنونِ خیبر

این عشق , این حقیقتِ شگفتِ دوست به حسنِ محبوب , اولین و آخرین دلیل بر حقیقت داستان خلقت انسان است , و چشمان زیبایی که به دام ابن شگفتیِ هستی سوز افتاده اند , همچنان تنها دلیل انسان در برابر آسمانند

شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی

خودم؛ خودت نباش!!!

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ق.ظ

بعضی عادت هایت را دوست ندارم 

مثل دوست داشتن هایت

گاهی خنده هایت را هم‌دوست ندارم
تنهایی هایت را بیشتر دوست دارم
رفتن هایت را که نگو ...
    بیشتر دوست میدارمش
نمیدانم چه شده این روزها دلم میخواهد ...
                                                                 ...نباشی
خودت که نیستی ؛ دیگری هم نباشد
میخواهم ک نباشی
خودت نباش
میخواهم خودم نباشم
خودِ خودم را دوست ندارم
دلم برای آغوش تنهاییم تنگ شده




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۴
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی