مجنونِ خیبر

این عشق , این حقیقتِ شگفتِ دوست به حسنِ محبوب , اولین و آخرین دلیل بر حقیقت داستان خلقت انسان است , و چشمان زیبایی که به دام ابن شگفتیِ هستی سوز افتاده اند , همچنان تنها دلیل انسان در برابر آسمانند

شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی

تو را خاص خود کردم!!

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

 

اینو دیگه برا چی خریدی، تو‌‌که ‌بهش احتیاج‌ نداری؟

اره میدونم .

آخه ازش خوشم میاد ، واسه دل خودم‌ گرفتم.

خوش بحال اونایی که خدا اینجوری میخوادشون.

                                                                                  وَاصطَنَعتُکَ لِنَفسیِ

                                                                                            من تو را برای خودم ساختم!

                                                                                    طه آیه ی منوره 41

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۲
...

نظرات  (۲)

۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۵ چشم انتظار ...
بســــــــــــــم رب المهــــــــــــــــدی (عج)

 

خدایا ما را به همان راهی که راه توست هدایت کن

راه مستقیمی که ما را به تو می رساند

و از گمراهی های این دنیا نجات می بخشد

در این راه دلمان را با نور ایمان و خورشیدهای هدایتگرت روشنایی بخش

ای مهربان ترین مهربانان

********

با سلام خدمت شما بزرگوار

ممنونم از لطفتون و حضورتون

عذرخواهی میکنم. خیلی وقته فرصت نکردم به وبلاگ ارزشمندتون سر بزنم

اومدم از شما دعوت کنم

بعد از غیبت طولانی دوباره با مطلبی جدید در خدمتتون هستم

بابت تاخیر در جواب به دلنوشته ی شما عذرخواهی میکنم.

با همسرم مسافر سرزمین عشق، کربلای معلی بودیم.

جای همه دوستان خالی، خیلی خیلی خوش گذشت.

روز میلاد حضرت علی اکبر کربلا بودیم، نیمه شعبان هم نجف اشرف در حرم زیبای امیرالمومنین... خلاصه بهترین لحظه های زندگیمونو در بهترین جاها گذروندیم و با توکل به خدا زندگی مون رو شروع کردیم ...

امیدوارم ان شاء الله قسمت همه ی مشتاقان بشه تا از نزدیک این سرزمین رو با معرفت زیارت کنن.

اونجا نایب الزیاره و دعاگوی همه بودیم. مخصوصا اون دسته از دوستانی که سفارش کرده بودن. سعی کردم کسی رو از قلم نندازم.

ممنونم از اینکه لطف کردین و تشریف آوردین

منتظر حضور سبز و نورانی شما بزرگوار هستم

ان شاء الله همواره موفق باشید

اجرتون با امام زمان

در جوار امام مهربانی ها نایب الزیاره و دعاگو هستم

در پناه امام زمان باشید ان شاء الله

التماس دعا

یا زهرا
۲۵ مرداد ۹۳ ، ۱۸:۳۶ چشم انتظار ...
با افتخار لینک شدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی