مجنونِ خیبر

این عشق , این حقیقتِ شگفتِ دوست به حسنِ محبوب , اولین و آخرین دلیل بر حقیقت داستان خلقت انسان است , و چشمان زیبایی که به دام ابن شگفتیِ هستی سوز افتاده اند , همچنان تنها دلیل انسان در برابر آسمانند

شبکه وبلاگی مجاهدان مجازی

این روزها جایت پر از دلتنگی است

پنجشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۲ ب.ظ


امروز آسمان دلم ابری تر از هر روز نام تو را می بارید در وسعت بی انتهای دلم

و باز صدایی که مرا به تو می خواند

پژواک درونم همه نام تو بود

بی پروا به سویت گام نهادم

قدم هایم یکی پس از دیگری

از زمین دلم کنده میشد

در سکوتی بی انتها

امروز باز دلم پر شده بود از تو

نگاهم تو را می خواند

کجای این قصه ای نمی دانم

غصه ام کجای بی کران دل توست نمی دانم

اینجا سرد است

وجودم گرمای تو را می خواهد

ای عزیز جان کی فراقم را پایان میدهی

بی تو دلم سخت میگیرد

در هوای بی تو نفس هایم تنگ می شود

سوی چشمانم تو را طلب دارد

بیا

 بیا که آمدنت مونس جان است مرا

دلم را مروارید آرامشت بهایی است گران

دلم تنگ است

دلم برای با تو بودن تنگ است

این روزها جایت پر از دلتنگی است

غروب هم دلش برای تو میگیرد

سرخی نگاهش فریاد بی تو بودن است

                                                             بیا...

-----------------------------------------------------

شاهد بیاورم

مگر مردگان هم شهید می شوند

                                      که من هم شهید شوم ؟

                                                                  شهادت , تنها برای زنده هاست

-----------------------------------------------------

هر آنچه از دل براید ...

 دلم برای مدینه بیش تنگ است




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۸
...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی